مشهد؛

اعلام برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در تربت جام

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) عصر روز سیزدهم خرداد ماه در مصلی بزرگ الغدیر تربت جام برگزار خواهد شد.

علی اکرامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای نسل امروز الگو و اسوه همه فضایل اخلاقی هستند گفت: تجلیل از امام راحل تجلیلی از همه خوبی‌هاست.

وی با اشاره به سالروز آغاز رهبری مقام عظمای ولایت افزود: مقام معظم رهبری تمامی خصوصیات امام خمینی (ره) را دارا بوده و با رهبری آگاه و مدیریت صحیح در میان مسلمانان منطقه و جهان شناخته شده هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام با بیان اینکه همه ما مدیون امام خمینی (ره) هستیم و تجلیل و تکریم ازحضرت امام خمینی (ره) وظیفه همه ما است گفت: امروز نسل جوان عزیز تشنه شنیدن و دانستن فضایل امام خمینی (ره) است و امیدواریم که بتوانیم از سیره و زندگی ایشان به عنوان الگو برای همه نسل‌ها استفاده کنیم.

اکرامی با بیان اینکه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از ۱۲ خرداد در تربت جام آغاز می‌شود افزود: بیشترین مراسم را در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد‌ماه جاری داریم.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در همه شهر‌ها و بخش‌ها تشکیل شده است گفت: برنامه‌های این ایام بیشتر در قالب برنامه‌های مردمی و خود‌جوش برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به محورهای برگزاری برنامه‌های این روز خاطر نشان کرد: برنامه‌ها در محورهای مختلفی از جمله، قرآنی، مراسم، فرهنگی، و ... در همه شهر‌ها و بخش‌های تربت جام برگزار می‌شود.

اکرامی با بیان اینکه امسال این مراسم با ماه مبارک رمضان مقارن شده است گفت: بهره‌گیری از معنویات این ماه پر برکت فرصتی است که در راستای تبیین زندگی و سیره امام خمینی (ره) بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه مراسم و برنامه‌های این ایام با سمت و سوی تبیین زندگی و سیره امام خمینی (ره) برگزار می‌شود افزود: برگزاری دعای کمیل در دهم خرداد‌ماه، دعای ندبه یازدهم خرداد، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با محوریت امام خمینی (ره) بخشی از این برنامه‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در تمام مساجد شهرستان برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار می‌شود گفت: برگزاری نشست‌های فرهنگی و بصیرتی توسط ناحیه مقاومت بسیج واداره تبلیغات اسلامی وامور مساجد از دیگر برنامه‌های این ایام است.

اکرامی ضمن دعوت از علمای تشیع وتسنن و حوزه‌های علمیه واقشار مختلف جامعه بویژه خانواده‌های معظم شهدا -جانبازان – ایثارگران وبسیجیان عزیز افزود که امام خمینی (ره) وابسته به هیچ جناح و حزب خاصی نیست افزود: امام خمینی (ره) نه تن‌ها به همه ملت بزرگ ایران، که به همه مظلومان و مسلمانان ومستضعفان جهان تعلق دارد.

انتهای پیام//س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.