اصفهان؛

برگزاری نمایشگاه عکس مینیمالیسم در اصفهان

گالری آفرینش‌های معاصر اصفهان عکس‌های نمایشگاه مینیمالیسم در عکاسی را از 20 هنرمند خارجی تا 30 خردادماه در معرض دید عموم قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،وحید مؤمن‌زاده  با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه عکس مینیمالیسم در عکاسی در گالری آفرینش‌های معاصر اصفهان اظهار کرد: جمع‌آوری آثار نمایشگاه بر عهده میلاد صفابخش بوده است، وی سردبیر مجله بین‌المللی مینیمالیسم سیاه و سفید است، نمایشگاه متشکل از برگزیده عکس‌های سه جلد اول این مجله است.

وی افزود: گالری گردان این نمایشگاه نیز بر عهده صفابخش است، این نمایشگاه سال گذشته در کرمان برگزار شده و امسال در گالری آفرینش‌های معاصر اصفهان عکس‌های آن را تا 30 خردادماه در معرض دید عموم قرار داده است؛ علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 20 برای بازدید به این گالری مراجعه کنند.

سرپرست کارگروه نمایشگاه کانون عکس اصفهان گفت: این کارها عکس‌های 20 هنرمند خارجی از سراسر دنیاست، سبک خاص این هنرمندان مینیمال است که در شاخه‌های مختلف آن عکس گرفته‌اند، تعداد عکس‌های این گالری 50 عدد است که به این دلیل است که برخی عکاسان به صورت مجموعه‌ای عکس‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: این فصل از جلسات کانون عکس به فضاسازی پرداخته شده است، در همین راستا کارگاهی با میلاد صفابخش داشتیم که این کارگاه گرایش‌هایی به هنر مینیمالیسم داشت به همین دلیل هدف از برگزاری این نمایشگاه در اصفهان تکمیل سیر کارگاهی و نشان دادن آن در عمل بوده است.

مؤمن‌زاده بیان کرد: مکان گالری در خیابان فردوسی اصفهان، کوی مادی چرخاب پلاک 1.7 است؛ ورود برای عموم آزاد و رایگان است و از همه علاقه‌مندان به هنر عکاسی به خصوص شاخه مینیمالیسم در عکاسی دعوت می‌شود تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.