مهمترین اخبار نهم خردادماه گروه اجتماعی؛

از اعلام شعار حج 96 تا توقف واگذاری زندان اوین به شهرداری تهران

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛از اعلام شعار حج 96 تا توقف واگذاری زندان اوین به شهرداری تهران،از مهمترین و پربازدیدترین بحث‌های روز سه شنبه(نهم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار نهم خرداد ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.



شهروندانی که کارت وسیله نقلیه خود را گم کرده اند می‌توانند با حضور در مراکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا و ارایه مدارک مورد نیاز برای صدور کارت المثنی اقدام کنند.



معاون برنامه ریزی و توسعه شهری امور شورای شهرداری تهران گفت: بعد از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای خرید زندان اوین،سازمان زندان ها اعلام کرد که فعلا قصد فروش زندان اوین را ندارد.


قائم‌مقام جدید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از رایگان شدن بلیت‌های مترو و اتوبوس‌ها به مقصد حرم مطهر امام (ره) در مراسم 14 خردادماه خبر داد.


در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بررسی طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران موجب جدال دو عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران شد.


رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از کاهش 13 درصدی تلفات ترافیکی در طرح نوروزی امسال خبر داد.


عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: تنها 5 درصد از قراردادهای کارگران در کشور رسمی است، درحالی که در هیچ کشوری آمار قراردادهای رسمی کمتر از 25 درصد نیست.


معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: عده‌ای در حال زیر سوال بردن عملکرد شهرداری تهران هستند و می‌خواهند با این کار از شهردار تهران انتقام بگیرند.


حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت شعار حج ۹۶ را «حج؛ معنویت، اقتدارملی، همبستگی اسلامی» اعلام کرد.


مدیرکل زیست بوم‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پستانداران دریایی جنوب کشور در معرض انقراض هستند و یکی از عوامل این تهدیدات صید و صیادی بی رویه در جزایر قشم و هنگام است.


قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه مترو گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم، ساعت مسافرگیری خط یک و 3 مترو تهران از امشب افزایش می‌یابد.


رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنان درخواست رسیدگی به تخلفات انتخابات را درایم اما کسی به شکایت های ما رسیدگی نمی کند.


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از واژگونی و تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین خبر داد.


رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوى گفت: شهروندان در هنگام استفاده از " اپلیکیشن‌هاى حمل و نقل هوشمند" نکات امنیتى پیشنهاد شده از سوى پلیس فتا را جدى بگیرند!


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: زائران به دل خواه می توانند سامرا را در بسته سفر ماه رمضان خود بگنجانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار