داستان جدايى منصوريان و رحمتى كليد خورد

شواهد نشان مى دهد براى بار دوم آسمان منصوريان و رحمتى تيره و اين دروازه بان در ليست خروج آبى ها قرار مى گيرد .

داستان جدايى منصوريان و رحمتى كليد خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان همان طور كه مى دانيم چند روز مانده به پايان نيم فصل اول ليگ شانزدهم اختلافاتى ميان منصوريان و رحمتى رخ داد كه در نهايت اين اختلافات به نيمكت نشينى رحمتى ختم پيدا كرد.

اما در اين ميان با وساطت بزرگان اختلافات ميان سرمربى و دروازه بان حل شد تا دوباره رحمتى نام سنگربانى استقلال را از آن خود كند .با تمام اين تفاسير شنيده مى شد كه منصوريان به دنبال جذب يك يا دو دروازه بان مناسب براى تيمش است كه خيلى زود اين مساله تا حدودى تكذيب شد. 

اتفاقات شب گذشته و آن هم شكست تلخ مقابل العين باعث شده تا آسمان منصوريان و رحمتى براى بار دوم نيز تيره و تار شود. 

درست در روزی که منصوریان روی توانایی و تجربه رحمتی برای صعود در آسیا و از كلين شيت دروازه بانش در نشست خبرى سخن گفته بود اما دريافت ٦ گل تمامی معادلات را تغییر داد. 

شنيده ها حاكى از آن است كه منصوريان به شدت به عملكرد رحمتى اعتراض داشته و حتى سرمربی استقلال ،رحمتی را حداقل دو تا سه گل مقصر اصلی مى داند .
 
با توجه به این که گفته می شود استقلالى ها به حسينى وعده هاى بازى هاى زيادى را داده اند ،از طرفى هم با يك يا دو گلر هم مذاكراتى داشته اند .بدون شك اين مساله مى تواند شوك جديدى براى استقلال محسوب شود و آبى ها با تغيير سنگربان پاى به ليگ هفدهم بگذارند. 

جدایی استقلال و رحمتی آن هم بعد از سال ها حکایت جالبى خواهد داشت تا فصلی جدید در فوتبال حرفه ای دو طرف رقم بخورد. 

پس باید منتظر گذشت زمان بود و دید این اتفاق که یک سالی هست با استقلالی ها عجین شده به واقعیت تبدیل خواهد شد یا نه؟از طرفى به نظر مى رسد رحمتى با پيشنهاد سپاهانى ها هم مواجه است .با اين وجود بايد ديد در نهايت وضعيت او با استقلال به چه شكل خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۳:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان اصلا ب درد سرمربیگری استقلال نمیخوره اصلا برنامه درستو حسابی نداره طرز فکرش ب درد نمیخوره الان فقط یه مربی خارجی خوب میتونه ب استقلال کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
جعفر
۱۷:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
منصوریان تو استقلال انقلاب کردو تیم چندساله ساخت یه نگاهی به ترکیبش بندازین ببینین همیشه هفت الی هشت بازیکن جوان استفاده میکنه این خوب نیست ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
ای پیرمرد پرحاشیه
آخرین اخبار