اعتراض سپرده گذاران موسسه توسعه (آرمان) در ساوه

سپرده گذاران موسسه توسعه (آرمان) در ساوه خواستار دریافت سپرده های خود شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سپرده گذاران موسسه توسعه (آرمان) گفتند : برای دریافت وجوه خود به موسسه مراجعه کرده اندولی متاسفانه بانک از پرداخت خودداری و اعلام کرده  حساب ها توسط بانک مرکزی بلوکه شده است.

 
آنها افزودند : به فرمانداری هم مراجعه کردند و فرمانداری جواب درستی به آنها نداده است.
 
صداقت ، رییس موسسه توسعه (آرمان)ساوه گفت : داوری شخص اول موسسه توسعه در  تماس تلفنی گفته اند که بانک مرکزی قسمتی از پول ها را بلوکه کرده و در تلاش برای حل این مساله هستند و بیش از دو هفته زمان نیاز است تا پول ها به سپرده گذاران برگردد.  
 
صداقت با بیان اینکه حدود سه روز است که این مشکلات به وجود امده و حواله برای این موسسه صادر نشده است افزود:علت تغییر اسم موسسه از آرمان به توسعه  قرارداد ادغام بین این دو موسسه است.
 
وی اضافه کرد: نامه های این قرارداد برای همه  ارگان های مربوطه ارسال شده و در سیستم های این موسسه هم فیش ها به نام توسعه صادر می شود.
 
دیروز هم سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری توسعه( آرمان ) در اراک برای   ششمین روز و  سپرده گذاران موسسه اعتباری توسعه (وحدت) محلات مقابل شعبات این موسسه  و مقابل استانداری مرکزی تجمع کردند .
 
این در حالی است که روز شنبه این هفته  نعمتی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت : با هماهنگی با رئیس شعب موسسه اعتباری توسعه استان مرکزی مقرر شد اعتبار سپرده گذاران  بانک آرمان که با نام توسعه فعالیت می کند تا روز سه شنبه 9 خرداد از طریق واحد تهران تامین و به سپرده گذاران پرداخت شود .

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۰ تير ۱۳۹۶
ما هنوز پولی دریافت نکردیم بیش از ۱ ماه شد مردم کم بدبختن