یزد؛

آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) دراردکان

آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) روز 14 و 15 خرداد دراردکان برگزار ‌می‌شود.

 هادی مقیمیفرماندار شهرستان اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در روز 14 و 15 خردادماه در شهرستان اردکان برگزار ‌می‌شود.

 مقیمی افزود : امسال برنامه‌ریزی شده تا برگزاری این مراسم به شکلی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته و با حضور هر چه گسترده‌تر مردم  در شهرستان برگزار شود که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم و به موقع با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و سایر بخش‌ها انجام می‌شود .

فرماندار اردکان عنوان کرد : انقلاب ما هویت فرهنگی داشته وتفاوت ویژه ایی با برخی از انقلاب کشورهای دیگر دارد و تقارن عجیبی که در رحلت امام (ره ) و با مصادف بودن به قیام 15 خرداد در سال 42 شد در این تاریخ مردم رهبر خود را از دست دادند و بلافاصله مجلس خبرگان مقام معظم رهبری را به این سمت منصوب کرد.

نماینده عالی دولت  هدف از تشکیل این جلسه را گرامی داشت یاد و خاطرات امام  (ره ) برای مردم دانست و افزود : در انتخابات 29 اردیبهشت حضور 42 میلیونی مردم به دنیا ثابت کرد که مردم همچنان پایبند انقلاب و آرمانهای امام (ره ) می باشند . 

مقیمی با اشاره به نقش اقشار مختلف مردم، ادارات، بازاریان، اصناف و سایر ارگان‌ها در برگزاری هر چه بهتر این آئین تصریح کرد: با توجه به تقارن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل با ماه مبارک رمضان امسال اعزامی در قالب کاروان‌های زیارتی به بارگاه امام خمینی(ره)  از اردکان انجام نمی‌شود .

فرمانده سپاه اردکان نیز در این جلسه با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و هدایت و رهبری مردم گفت: در مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل براساس هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی ها بسیجیان شهرستان و اقشار مختلف مردم حضوری گسترده خواهند داشت  

حسین هاتفی اظهار کرد: برگزاری آئین گرامیداشت ارتحال امام خمنیی(ره) قدردانی از خدمات ارزشمند و احیای آرمان‌ها و اهداف بلند این شخصیت بین‌المللی و جهانی بوده و باید تلاش کنیم تا محوریت این برنامه‌ها فرهنگسازی و نهادینه کردن این اهداف و آرمان‌ها باشد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار