کرمانشاه؛

ریزش‌برداری بیش از 251 متر مکعب از جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیشترین سهم ریزش‌برداری جاده در استان کرمانشاه با ۲۱۰ هزار مترمکعب مربوط به شهرستان جوانرود است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی اظهار داشت: ریزش‌برداری بیش از 251 متر مکعب از جاده‌های استان از  جمله اقدامات عوامل راهداری در استان کرمانشاه در ماه گذشته بوده که بیشترین سهم ریزش‌برداری به شهرستان جوانرود با 210 هزار مترمکعب اختصاص دارد.

وی از اصلاح حدود 6 کیلومتر پیچ حادثه‌خیز و ترانشه‌برداری راهها در استان خبرداد و عنوان کرد: تسطیح و رگلاژ 391 کیلومتر از شانه راه در سطح راههای شهرستان‌ها، پاکسازی و تنظیم بیش از 883 کیلومتر راه از دیگر اقدامات اداره کل راهداری استان است.

خسروانی گفت: در ماه گذشته 23 هزار و 620 مترمربع از جاده‌های استان با صرف 1523 تن آسفالت لکه‌گیری شده است که از این میزان بیشترین متراژ لکه‌گیری مربوط به شهرستان پاوه با 11 هزار و 950 مترمربع و صرف 780 تن آسفالت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در راستای خدمات دهی جاده‌ای 5915 عدد چاله با صرف مجموع 818 تن آسفالت از جاده‌های استان مرمت شده است افزود: میزان آسفالت مصرفی در ماه اخیر 2341 تن و مجموع قیر صرف شده در جاده‌های استان 117 تن است.

وی تأمین رفاه جاده‌ها و خدمات‌دهی در حوزه راه از وظایف اساسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و گفت: 320 کیلومتر شانه‌سازی شنی، 28 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، 608 کیلومتر تیغه‌زنی و آزادسازی حریم راهها و بیش از 80 کیلومتر پاکسازی شانه راه‌ها از نخاله‌های ساختمان را از دیگر خدمات‌دهی به کاربران جاده‌ای است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار