تجمع صنفی کارگران شهرداری منطقه 2 آبادان مقابل ساختمان شهرداری مرکزی

45 کارگر شاغل در بخش های خدمات و فضای سبز شهرداری منطقه 2 آبادان در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن حقوق ، امروز مقابل شهرداری این شهر اجتماع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حاضران در اجتماع صنفی مدعی شدند:در بخش های خدمات شهری منطقه 2 شهرداری آبادان کار می کنند و حدود پنج ماه است که حقوق و مزایای آنها پرداخت نشده است.
 
آنها گفتند:با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از مسئولان شهرداری تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم ولی در کمال تعجب هیچکس فریادرس ما نیست.
 
یکی از این کارگران گفت:پنج ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده ایم و امروز نیز توسط شهرداری حکم اخراج ما ابلاغ شد.
 
وی افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان با کارگرانی که از قشر ضعیف جامعه هستند اینگونه برخورد می شود و قرار است از 50 کارگر جدید به جای ما استفاده کنند.
 
شهردار منطقه 2 آبادان به ایرنا گفت:حقوق بهمن و اسفند پارسال این کارگران معترض پرداخت نشده که با پیگیری لازم در چند روز آینده حقوق بهمن آنها پرداخت می شود.
 
فرهاد محمدیان افزود:این کارگران در فروردین قراردادی با پیمانکار مربوطه نداشتند و از اردیبهشت به کار بازگشتند که هنوز گزارش عملکرد آنها برای پرداخت حقوق به شهرداری منطقه 2 اعلام نشده است.
 
وی اظهارکرد:شهرداری منطقه 2 آبادان برای پرداخت کردن بدهی ها، اولویت بندی دارد و به طور قطع حقوق و مزایای این کارگران به زودی پرداخت می شود.
 
انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.