لرستان؛

فعالیت ۳۰۰ مبلّغ در مساجد بروجرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از استقرار و فعالیت ۳۰۰ مبلغ ویژه ماه رمضان در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام جعفرپور اعزام روحانیون بومی و غیر بومی در کشور به‌‌ویژه در شهرک‌ها و مراکز دهستان‌ها، از طرح‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی، در عرصه فعالیت‌های فرهنگی است که این طرح برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های جبهه فرهنگی، تبلیغی و دینی کشور است، که خوشبختانه در عمر کوتاه خود دستاوردهای فراوانی به همراه داشته است.

وی گفت: اعزام روحانی به روستاهای دورافتاده و مناطق محروم از دیرباز یک فریضه نام آشنایی است که از محل ولادت و سکونت، از درس و بحث و دیار علم بار سفر بسته و به دور دست‌ترین و یا محروم‌ترین نقاط کشور پهناور اسلامی رهسپار گردیده و در آن‌جا رحل اقامت افکنده‌اند.

وی افزود: هدف اساسی اعزام روحانی به مناطق محروم در ماه مبارک رمضان، بسط عدالت نظام جمهوری اسلامی در جنبه فرهنگی و در عرصه تبلیغ است و اساس کار بر نشر مبانی و معارف اسلام ناب محمدی(ص) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به وظایف روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان گفت: اولین و مهم‌ترین وظیفه مبلغان راستین، انتقال دانش، تجربه، عقیده، فکر و نگرش اسلامی و ایجاد نوسازی و دگرگونی در باورهای فرهنگی، سنن اجتماعی و زمینه فرهنگ‌پذیری و یا به عبارت کلی حفظ امنیت فکری و دینی، اجتماعی و سیاسی منطقه و مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های این مبلغان اسلامی در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.