کرمان؛

خرید و توزیع 6 هزار جلد قرآن کریم در کرمان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان6 هزار جلد قرآن کریم خرید و در مناطق مختلف استان توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه وقف مصحف یا کلام الهی از سنت‌های حسنه‌ای است که در گذشته به خوبی انجام می‌شد، گفت: اما امروزه مورد کم‌توجهی قرار گرفته است.
وی افزود: سایر ادیان، توزیع کتب دینی خود را با سه برابر ظرفیت ما انجام می دهند، در حالی که به دلیل علاقه کل دنیا و گرایش به اسلام، باید از این ظرفیت بهره بیشتری ببریم.
قاسمی‌زاده با تاکید و تشویق خیران و واقفان بر وقف قرآن مجید خاطر نشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه طرحی را آماده کرده که از طریق انتشارات خود قرآن‌هایی را با هزینه پایین اما کیفیت بالا به چاپ می‌رساند.
وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در 25 بقعه متبرکه استان کرمان خبر داد و گفت: امسال حضور یک قاری مصری را در روز 25 ماه رمضان مصادف با 30 خرداد در محل امامزاده محمد کرمان خواهیم داشت.
قاسمی زاده افزود: 60 بقعه متبرکه در استان کرمان ایام ماه مبارک رمضان نماز جماعت را دارند و به صورت ویژه به مراسم شب شهادت امام علی (ع) می‌پردازند.
وی از برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم رده سنی بزرگسالان در نیمه دوم تیر ماه خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در بیش از 12 رشته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از هم اکنون به این مسئله بپردازند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار