نتانیاهو: فلسطینی‌ها قصد ندارند از تمایل خود برای نابودی اسرائیل دست بردارند

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در اظهاراتی مذبوحانه گفت فلسطینی‌ها قصد ندارند با گذشت زمان از تمایل خود برای نابودی «اسرائیل» دست بردارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی یدیعوت آحارونوت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: فلسطینی‌ها به دنبال نابودی تدریجی اسرائیل هستند.

وی گفت: ما ملتی مستقل هستیم و می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم و همه چیز را اعلام کنیم. درست است که روابط و درک متقابل خوبی در رابطه با مواضع بین ما وجود دارد، اما چک سفیدی به ما داده نشده است. این از واقعیت به دور است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: این سبب می‌شود که ما هم‌اکنون به سخت‌کوشی همراه با مسئولیت‌پذیری نیاز داشته باشیم. شما دیدید که رئیس جمهور ترامپ به اینجا آمد و او کارهای مهمی انجام داد و با گرمی با ما برخورد کرد، اما او همچنین گفت که معتقد است محمود عباس خواهان صلح است و خودش هم خواهان صلح است. او همچنین گفت که معتقد است این موضوع ممکن است و ضرورت دارد که به یک توافق رسید.

نتانیاهو در ادامه با مظلوم‌نمایی گفت: یک موضوع اساسی وجود دارد که من همیشه به آن اشاره کرده‌ام و آن این بوده است که دلیل اینکه توافقی وجود ندارد به خاطر این است که فلسطینی‌ها به فرزندان خود نسل به نسل این موضوع را  یاد می‌دهند که در آینده «کشوری» به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت.

وی افزود: این موضوع سبب می‌شود که تنها راه برای تضمین آینده ما کنترل بر امنیت باشد. این موضع ما است و ما آن را به شفاف‌ترین شکل بیان کرده ایم. باید به طور شفاف بگویم در بین فلسطینی‌ها این توافق وجود دارد که آن‌ها قصد ندارند که از تمایل خود برای نابودی اسرائیل در چندین مرحله و به تدریج و با گذشت زمان دست بردارند. اما این مهم نیست و من به شما می‌گویم که ما باید با این موضوع مقابله کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار