هادی العامری: تمام خاک عراق را آزاد خواهیم کرد

دبیر کل سازمان بدر عراق تاکید کرد آمریکا چه بخواهد چه نخواهد ما تمام خاک عراق را آزاد خواهیم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هادی العامری، در گفتگو با تلویزیون المیادین گفت: قطع خطوط امداد رسانی به تروریست های داعش از سوریه به نیروهای ما در رسیدن به مرزهای مشترک عراق و سوریه کمک می کند.

 العامری افزود: عملیات نظامی نیروهای بسیج مردمی عراق فردا صبح با هدف پاکسازی مناطق مرزی عراق با سوریه شروع خواهد شد.

دبیر کل سازمان بدر عراق تاکید کرد: تروریست های داعش به هر کجا که فرار کنند نیروهای ما آنان را تعقیب خواهند کرد اما به هیچ وجه بدون هماهنگی با دولت سوریه وارد خاک این کشور نخواهیم شد.

وی همچنین تصریح کرد: استقرار امنیت و آرامش در عراق بدون استقرار آن در سوریه امکان پذیر نیست و عکس آن نیز صحیح است.

العامری گفت: رسیدن نیروهای عراق به مرزهای کشور به نیروهای سوری در رسیدن به مرزهایشان کمک می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: به زودی شاهد سیطره نیروهای عراقی بر تمامی نقاط مرزی کشور خواهید بود.

العامری همچنین از وجود ارتباط میان دولت سوریه با دولت عراق برای تسلط کامل بر مرزهای دو کشور و ریشه کن کردن تروریست های داعشی خبر داد.

وی گفت: در جلسه ای که با حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق داشتیم ایشان بر مسئله سیطره کامل نیروها بر مرزهای مشترک عراق و سوریه تاکید داشتند.

دبیر کل سازمان بدر عراق در ادامه خاطر نشان کرد: بخشی از نیروهای بسیج مردمی عراق در مرزها باقی خواهند ماند تا از نیروهای ارتش حمایت و پشتیبانی کنند.

هادی العامری افزود: تصمیم آزاد سازی تمامی خاک عراق تصمیمی است که به وسیله دولت عراق اتخاذ شده و در این باره به نصیحت احدی گوش نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: آمریکا چه بخواهد چه نخواهد ما همه خاک عراق و دور ترین نقاط مرزی کشورمان را آزاد خواهیم کرد و به آمریکایی ها و غیر آمریکایی ها اجازه دخالت در این امر را نخواهیم داد.

العامری گفت: در نبرد موصل نیروهای ائتلاف بین المللی خواسته مورد نظر ما را برطرف نکردند و آنچه  آنها انجام دادند فقط حمایت بسیار جزئی از نیروهای ما در این نبرد بود.

وی تاکید کرد: ما تمامی طرح های تقسیم عراق را دفن و نابود کردیم و اجازه تقسیم خاک کشور را به احدی نخواهیم داد.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار