یزد؛

ثبت ‌نام ودیعه‌ گذاران حج تمتع در یزد

ودیعه‌ گذاران حج تمتع در یزد برای ثبت ‌نام به کاروانها مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علی اصغر شریفی مدیرحج و زیارت استان یزد گفت: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان سال 1385 برای ثبت‌نام به کاروان های مجاز استان مراجعه کنند.

علی اصغر شریفی : متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به کاروان و یا به سامانه haj96.haj.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند و در صورت تکمیل ظرفیت، روند ثبت نام متوقف خواهد شد.

وی از افزایش دو کاروان حج تمتع به 14کاروان قبلی این استان خبر داد و گفت: این دو کاروان مربوط به افزایش کاروان شهرستانهای اردکان و میبد است و ظرفیت کاروان های این شهرستانها به دوکاروان افزایش یافت.

این مسئول ادامه داد: تا زمان اعزام برای آشنائی حجاج دو همایش متمرکز درمرکز استان باحضور کلیه زئران خانه خدا و 10 کلاس آموزشی توسط مدیران و روحانیان کاروانها در شهرستانها برگزار می شود. 

این مسئول افزود: برای اعزام به حج پایین‌ترین قیمت 11 میلیون و 882 هزار تومان و بالاترین قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده که تفاوت قیمت ناشی از کیفیت خدمات و هتل است. 

شریفی بابیان اینکه اعزام زائران استان یزد به سرزمین وحی مدینه قبل است اضافه کرد: امسال 2هزار و 270 نفر یزدی درقالب 16کاروان به حج تمتع اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان یزد همچنین اضافه کرد: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود 86 هزار زائر ایرانی به تدریج ازمرداد عازم حج تمتع خواهند شد.

دفاتر مجاز زیارتی در سراسر استان یزد آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.

انتهای پیام/ ی
برچسب ها: استان یزد ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار