مومنى: قانون تساوى با گل در طول ٩٠ دقيقه اجرا مى شود

مسئول روابط بين الملل فدراسيون فوتبال گفت: پرسپوليس در صورتى با تساوى با گل به مرحله بعد صعود مى كند كه اين تساوى را در طول ٩٠ دقيقه بدست آورد.

مومنی: مسئولان پرسپولیس قانون را اشتباه متوجه شدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بیان کرد که ناظر عربستانی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که بازی با تساوی با گل به ضربات پنالتی کشیده می شود اما مسئول روابط بین الملل نظر دیگری در این مورد دارد. 

حامد مومنی درباره این مطلب گفت: قانون مسابقات تغییر نکرده است و همانند گذشته در صورتی که تیم پرسپولیس برابر لخویای قطر به تساوی با گل دست یابد به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. به نظرم مسئولان پرسپولیس اظهارات ناظر afc را بد متوجه شدند. 

وی خاطر نشان کرد: بازی رفت دو تیم فوتبال پرسپولیس و لخویای قطر با تساوی بدون گل به پایان رسید. براین اساس اگر پرسپولیس بتواند یک تساوی همراه با گل برابر لخویا بدست آورد برنده دو دیدار رفت و برگشت محسوب می شود و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند. 

مسئول امور بين الملل فدراسيون فوتبال گفت: اگر بازى پرسپوليس و لخوياى قطر با تساوى بدون گل به پايان برسد در آن صورت بازى به وقت اضافه كشيده مى شود. همچنين در صورت تساوى با گل پرسپوليس برابر لخويا در وقت هاى اضافه اين بازى به ضربات پنالتى كشيده مى شود. براين اساس پرسپوليس فقط ٩٠ دقيقه وقت دارد كه با تساوى با گل بازى را به نفع خود پايان ببرد وگرنه بازى به ضربات پنالتى كشيده مى شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار