بجنورد؛

اخطار تخلیه به ادارات دولتی آسیب دیده از زلزله

ادارات دولتی آسیب دیده از زلزله در شهرستان بجنورد اخطار تخلیه گرفتند.]

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛کیوان دژهوت شهردار بجنورد گفت : آتش نشانی بجنورد در حال بازدید از ساختمان های اداری و بررسی میزان خسارت های وارد شده به این اماکن هستند.

وی درباره خسارت های وارد شده به مدارس افزود : در صورتی که سازمان نوسازی مدارس متقاضی ورود آتش نشانی در این زمینه باشد، آمادگی داریم تا وضعیت ایمنی آموزشگاه ها پس از زلزله، مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

دژهوت تصریح کرد : خسارت های وارد شده به واحدهای گلستان شهر سازه ای نیست و بیشتر خسارت ها مربوط به نازک کاری ها و نماها است.

وی بر لزوم جلوگیری از استفاده از مصالح غیراستاندارد در ساخت و ساز تاکید و اظهار کرد : برای ارتقای استحکام و استاندارد سازی منازل باید از مصالح مرغوب و استاندارد استفاده کنیم.

وی گفت : نهاد های مربوط بویژه سازمان نظام مهندسی و اداره کل استاندارد باید تدبیری داشته باشند که مصالح غیر استاندارد که کیفیت مناسب و مرغوب ندارند تولید نشود و در ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار نگیرد.

شهردار بجنورد از صدور پروانه رایگان برای بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله در بجنورد خبر داد و افزود : لایحه صدور پروانه رایگان برای این خسارت دیدگان به شورای شهر ارسال شد و شب گذشته اعضای شورای شهر با آن موافقت کرده اند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.