کرمان؛

توزیع ۶۰۰ سبد کالا بین مددجویان رفسنجانی

۶۰۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۱۲۰ هزار تومان در ایام ماه مبارک رمضان بین مددجویان نیازمند و ایتام رفسنجانی توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا امیرحسینی، مدیر کمیته امداد شهرستان رفسنجان گفت: سبد کالا از محل درآمد های محل و کمک های خیران و با هدف کمک به اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند و ایتام تحت حمایت توزیع می شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه برارائه بیش از ۱۱۰ خدمت حمایتی به اقشار نیازمند در بخش های فرهنگی و اجتماعی در زمینه ترویج سنت های حسنه نیز فعالیت می کند، افزود: در ماه مبارک رمضان طرح های مختلفی از جمله اطعام و افطاری، مفتاح الجنه، همیان مولا، اکرام ایتام، محسنین، شفا و طرح فطریه کفارات به منظور کمک به خانواده های محروم و نیازمند توسط این نهاد اجرا می شود.
امیرحسینی حامی یابی برای کودکان مشمول طرح های اکرام ایتام و محسنین ، اجرای طرح شفا ( حامی یابی برای بیماران صعب العلاج)،سرکشی از خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور خیران و مسئولان شهرستانی از جمله برنامه های پیش بینی شده توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰۰ خانوار در قالب طرح مفتاح الجنه مورد سرکشی و دلجویی قرار می گیرند.
وی از اجرای طرح اطعام و افطاری ویژه مددجویان در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: 4 هزار مددجو در ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران نیکوکار اطعام افطاری داده می شوند.
امیرحسینی از توزیع دو هزار و ۳۰۰ کیسه طرح همیان مولا بین شهروندان و خیران رفسنجانی خبر داد و تصریح کرد: پارسال ۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمک های غیرنقدی شهروندان رفسنجانی در قالب طرح همیان مولا جمع آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار