رهبر معظم انقلاب:

همه خود را برای مبارزه با فقر موظف بدانند

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب پستی را در رابطه با فقر به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فقر یکى از بدبختیهاى ملّتهاست چرا که باعث وابستگى است. و این وابستگى علاوه بر اینکه آنها را محتاج دولت هاى دیگر مى کند موجب مى شود که فرهنگ و ارزشهاى آنها را نیز پذیرا شوند.
 خداوند وقتى نعمتى به کسى مى دهد دوست دارد که آثار نعمت در او نمایان باشد; یعنى نعمت را مخفى نکند و تظاهر به فقر نکند، چرا که فقر و تفاقر هر دو بد است.
 
 در اسلام و از دیدگاه ائمه تاکید بسیاری به مسائله فقر وفقرا شده است و یکی از اهداف روزه داری این است که توجه خاصی به فقرا داشته باشیم و آن ها را از یاد نبریم.
 
در همین راستا صفحه  اینستناگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار قسمتی از بیانات ایشان در 15 آذر سال 81 در رابطه با موضوع فقر به روز رسانی شد و عنوان کرد:محرومین و مسلمانان را با درد تنها نگذاریم و دست کمک به سویشان دراز کنیم.
 
این صفحه نوشت:
"مؤمن باشیم رهبر انقلاب: در دعای ماه رمضان میگوییم «اللهم اغن کل فقیر...» این دعا فقط برای خواندن نیست؛ برای این است که همه خود را برای مبارزه با  فقر موظف بدانند. همه باید خود را موظف به مواسات بدانند.مواسات یعنی هیچ خانواده مسلمان و هم میهن و محرومی را با درد و محرومیت تن‌ها نگذاریم؛ به سراغ آن‌ها برویم و دست کمک به سویشان دراز کنیم. ۱۳۸۱ / ۰۹ /۱۵."
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار