میرزاده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد :

خروج سند 2030 از دستور کار وزارت آموزش‌وپرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: طبق آمار وزیر آموزش‌وپرورش سند 2030 تقریباً از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده است.

میرحمایت میرزاده نماینده  در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جزئیات جلسه امروز بعدظهر کمیسیون آموزش و تحقیقات را تشریح کرد.

وی افزود: در جلسه فوق سند 2030 با حضور وزیر آموزش و پرورش و معاونانش و معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و نیز نماینده یونسکو در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

میرزاده با بیان اینکه اعضای کمیسیون آموزش مجلس در مورد علت عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سوالاتی مطرح کردند،  بیان داشت :وزیر آموزش و پرورش و معاونانش در این جلسه تصریح کردند که سند 2030 الزام‌آور نیست و آماری نیز ارائه دادند که نشان می‌داد این سند تقریبا اکنون از دستورکار آموزش و پرورش خارج شده و به جای آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدنظر وزارتخانه  قرار خواهد گرفت که اهداف والاتری را نسبت به سند 2030 شامل شده و دغدغه‌های آموزشی کشور را بهتر پاسخ می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در پایان جلسه اعضای کمیسیون و میهمانان به اتفاق تصریح کردند که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب ارتقای جایگاه ایران در بین محافل بین‌المللی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار