اهواز؛

شهدای گمنام در دانشگاه پیام‌نور اهواز آرام می گیرند

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور اهواز از تدفین 2 شهید گمنام در این دانشگاه خبر داد.

شهدای گمنام در دانشگاه پیام‌نور اهواز آرام می گیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مهدی یگانه‌زاده، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور اهواز در این خصوص اظهار داشت: طراحی سه‌ بعدی و جانمایی مقبره شهدای گمنام در این دانشگاه تکمیل شده و با تأیید کمیته جستجوی مفقودین 2 شهید گمنام 8هشت سال دفاع مقدس، تا پیش از مهرماه در دانشگاه دفن خواهند شد.

وی افزود: از سال ۹۳ طی نامه‌نگاری‌های بسیار با سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین درخواست تدفین شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور اهواز ارائه شد.

یگانه‌زاده تصریح کرد: تدفین شهید در دانشگاه دارای شرایطی همچون برخورداری دانشگاه از زمین ملکی، تعداد بالای دانشجویان و فضای مناسب تدفین است که همه این شرایط در دانشگاه پیام نور اهواز فراهم است. هفته گذشته نیز سردار باقرزاده با حضور در دانشگاه از محل تدفین شهدا بازدید و محل را تایید کرد.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور اهواز با بیان اینکه نقشه سه‌بعدی مقبره شهدا طراحی و مکان تدفین هم جانمایی شده است، اذعان داشت: بر اساس جانمایی صورت‌گرفته پیکر مطهر این شهیدان در کنار ساختمان دفاع مقدس این دانشگاه به خاک سپرده می‌شود.

وی بیان کرد: براساس آنچه از سوی کمیته جستجوی مفقودین بیان شده، شهدا تا مهرماه جاری در دانشگاه تدفین خواهند شد تا فضای دانشگاه برای دانشجویان نو ورود مهیا باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.