ساری،

75 هكتار از زمين های بایر قائم‌شهر به چرخه توليد بازگشت

مدير جهاد كشاورزی قائم‌شهر گفت: سال گذشته 75 هكتار از زمين های بلاكشت قائم‌شهر به چرخه توليد بازگشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزين فرهادی در جلسه هم‌افزايی و هم انديشی با مسؤولين و كارشناسان مديريت جهاد كشاورزی شهرستان قائم‌شهر و روسای مراكز جهاد كشاورزی گفت: سال گذشته 200 مورد بررسي گزارش و گشت زني و در 15روز نخست فروردين امسال 9 مورد بررسي گزارش و گشت زني توسط اكيپ دهگردشي گشت 131 اين مديريت در سطح شهرستان انجام شد.

مدير جهاد كشاورزی شهرستان قائم‌شهر افزود: سال گذشته 37 مورد اجراي تبصره 2 ذيل ماده 10 قانون اصلاحات اراضي و 9 مورد حكم قطعي قلع و قمع و تخريب در شهرستان قائم‌شهر انجام شد.

وی گفت: از ابتدای امسال تا پايان فروردين ماه، 9 مورد اجرای تبصره 2 ذيل ماده 10 با حضور نمايندگان قانونی در اين شهرستان انجام شد.

فرهادی بيان كرد: سال گذشته 75 هكتار از زمين های كشاورزی اين شهرستان به چرخه توليد بازگشت.

مدير جهاد كشاورزی شهرستان قائم‌شهر از نيروی انتظامی، دهياران و شوراها خواست برای حفظ منابع ملی و حقوق بيت المال در مراحل اوليه قطعه بندی و ديواركشی، جهاد كشاورزی را برای وظيفه مندی خود ياري كنند.

وی از كارشناسان پهنه بندی روستاهای تابعه مراكز جهاد كشاورزی خواست نسبت به هرگونه تغيير كاربری غيرمجاز در زمين های باغی و كشاورزی طبق قانون و آئين نامه اقدام كنند و ضمن نظارت دقيق بر اجرای طرح ها در زمين های قابل واگذاری، در صورت مشاهده عدم پيشرفت فيزيكی با صدور اخطار برای خلع يد آن اقدام كنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.