کرمان؛

دستگيری شرور مسلح در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از دستگيری شرور مسلح و فراری توسط پليس امنيت عمومی اين شهرستان خبر داد.

دستگيری شرور مسلح در رودبارجنوب به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بنا براعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  رضا فيروزبخت گفت : به دنبال شكايات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنيت عمومی، تيراندازی منجر به جرح و ايجاد رعب و وحشت در يكی از روستاهای شهرستان ، به جهت حساسيت موضوع تيم ويژه مبارزه با اراذل و اوباش پليس امنيت عمومي تشكيل شد. 

وی  افزود : ماموران پليس امنيت عمومی رودبار جنوب با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه متهم را شناسايی و پس از هماهنگی با مقام قضائی،وي را در اقدامي غافلگيرانه و ضربتی دستگير كردندكه در اين عمليات يك قبضه سلاح ممنوعه و مقاديری مهمات جنگي نيز از اين شرور كشف شد. 

وی خاطر نشان کرد : متهم ياد شده كه از مجرمين سابقه دار است، اخلال در نظم عمومی ، تيراندازی ايذايی ، تيراندازی منجر به جرح ، حمل و نگهداری سلاح غير مجاز و ممنوعه و  نزاع و درگيری را در پرونده خود دارد. 

فيروزبخت در پايان ضمن بيان اين مطلب كه متهم پس از تكميل پرونده به مرجع قضايی معرفی شد ، يادآور شد: با توجه به اينکه يکی از وظايف ذاتی پليس ايجاد امنيت و آرامش روانی در جامعه است، نيرويیانتظامی به هيچ وجه اجازه جولان دادن به مخلين نظم و امنيت را نخواهد داد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار