اردبیل؛

عامل هتک حیثیت مدیر اردبیلی در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: شخصی که در شبکه‌های اجتماعی برای یکی از مدیران مشهور اردبیل ایجاد مزاحمت و اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود به دام ماموران پلیس فتای اردبیل افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ حافظ شریفی افزود:شخصی که در شبکه‌های اجتماعی برای یکی از مدیران مشهور اردبیل با با سوء استفاده از نام و عکس،ایجاد مزاحمت و اقدام به هتک حیثیت وی کرده بود، به دام ماموران پلیس فتای اردبیل افتاد.

وی گفت: در پی شکایت مدیر یک شرکت معروف، مبنی بر اینکه فرد یا افراد ناشناسی در گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت، درج مطالب توهین‌آمیز و تخریب وجهه اجتماعی وی کرده‌اند موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان اردبیلافزود: کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی، مجرم را در شهرستان اردبیل شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی وی را دستگیر و به همراه تجهیزات مربوطه به پلیس فتا منتقل کردند.

شریفی بیان کرد:متهم دستگیر شده در بازجویی به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را مشکل مالی و داشتن طلب از شاکی اعلام و عنوان کرد به دلیل مراجعه متعدد به شرکت و عدم دریافت نتیجه، با پاسخ‌های منفی وی روبه‌رو شدم و تنها راه چاره را در هتک حیثیت و بردن آبروی شاکی در فضای مجازی دانسته و اقدام به این عمل کردم.

ویتصریح کرد: با توجه به اقرار صریح متهم، نامبرده پس از تکمیل پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.