اهواز؛

کاپرا در حصار آتش

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن 1 دستگاه خودروی کاپرا در این شهرستان خبر داد.

کاپرا در حصار آتشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در مسیر جاده اهواز - آبادان اطلاع رسانی کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از دریافت پیام حریق به دلیل بعد مسافت۱۰ دقیقه بعد در قالب یک تیم متشکل از 2 خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.

حق شناس افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده کردند که خودروی کاپرا به علت اتصالی برق از ناحیه موتور دچار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری همچنین از اتصالی برق و وقوع آتش سوزی 1 منزل مسکونی خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در کیان آباد غربی - نبش وهابی اطلاع رسانی کردند.

وی اذعان داشت: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند. آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند 1 واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و سریعا تیم اعزامی با تجهیزات تخصصی موردنیاز حریق را اطفاء کرده و دود ناشی از آتش سوزی رابا فن فشار مثبت خارج کردند.

حق شناس خاطرنشان کرد: با استناد به گزارش کارشناسان، کانون آتش سوزی در آشپزخانه اعلام شد و در این حادثه به لطف خدا شخصی آسیب ندید.

وی در ارتباط با یک حادثه دیگر گفت: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از رخداد آتش سوزی 1 مغازه اغذیه فروشی واقع در آخر آسفالت - ۱۶ متری داده شد که ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مقصود حق شناس اذعان داشت: آتش نشانان 4 دقیقه بعد درمحل حاضر بودند و با ایمن سازی محل حادثه و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز در پایان تصریح کرد: این عملیات ۳۰ دقیقه به طول انجامید و در آن ۹ مامور آتش نشان به همراه سه خودروی اطفای حریق و امدادو نجات شرکت داشتند.علت حریق از سوی کارشناسان این سازمان داغ بودن بیش از حد روغن و در نتیجه آتش گرفتن گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.