لاف‌زنی وزیر دفاع آمریکا: سربازان ما در بدترین شرایط، بهترین عملکرد را دارند

جیمز متیس در سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان افسری آمریکا، به لاف‌زنی درباره قدرت نظامی این کشور پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا نوشت: وزیر دفاع آمریکا در مراسم دانش‌آموختگی و اعطای سردوشی به دانشجویان افسری در دانشگاه نظامی وست پوینت گفت آمریکا سربازانی را تربیت می‌کند که در بدترین شرایط، بهترین عملکرد را دارند.

متیس در سخنرانی خود گفت حضور در یکی از مهمترین بنیادهای اصلی کشور مایه غرور است.

وی خطاب به این نیروها گفت: «شما در شرایطی تربیت شدید که همیشه در خبرها شاهد جنگ بودید. هیچ گزینشی وجود ندارد. دانشکده‌ها در سراسر آمریکا تلاش بسیار زیادی کرده‌اند تا شما را برای مدارسی به خدمت بگیرند که هرگز شرایط و سخت‌گیری‌های وست پوینت را ندارند، اما این وست پوینت است که سربازانی را آموزش می‌دهد که در بدترین شرایط بهترین عملکرد را داشته باشند.»

وزیر دفاع آمریکا افزود: این دانشجویان در همان هفته‌ای فارغ‌التحصیل می‌شوند که تروریست‌ها جان 22 جوان را گرفتند و فاجعه غم‌انگیز منچستر انگلیس هدف سال‌ها مطالعه و آموزش این سربازان را در وست پوینت برجسته می‌کند. 

متیس خطاب به دانشجویان گفت من انتظارات بسیار بسیار زیادی از شما دارم. کشور شما نیز انتظارات بسیاری از شما دارد. و مطمئن هستم که شما، ما را ناامید نمی‌کنید.

نزدیک به 1200 دانشجوی افسری در این مراسم فارغ‌التحصیل شدند و سردوشی گرفتند. از این تعداد 1002 نفر مرد و 188 نفر زن بودند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار