اصفهان؛

برگزاری ایده شو بهینه سازی مصرف با موضوع درعلوم فنی و مهندسی دراصفهان

بیست و هشتمین رویداد 'ایده شو' (ایده پردازی فناورانه) با موضوع بهینه‌ سازی مصرف در علوم فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان  اعلام کرد: بیست و هشتمین رویداد ایده شو با معرفی پنج ایده برتر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
 
سروش صدری پور با ایده 'نان (و) تکنولوژی'، نسیبه امینی با ایده 'ساخت پدهای کولر آبی با استفاده از لایه نشانی زئولیت بر روی ضایعات کارخانجات نساجی' و بهزاد صادقیان با ایده 'سیستم حفاظت کاتدی ICCP هوشمند' به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین احسان کریمی با ایده 'هیدروکولینگ ژنراتورهای توان بالا با استفاده از روش ریفورمر' و محمد امیدی با ایده 'افزایش راندمان حرارتی و کاهش آلاینده با استفاده از یک جسم متخلخل' به ترتیب حائز رتبه چهارم و پنجم این رویداد شدند.
آدرس پایگاه اینترنتی رویداد ایده‌شو برای آگاهی از برنامه‌های آن startupevent.ir است.
 
ایده شو رویدادی است که توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با مشارکت سازمان‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان به صورت ماهانه برگزار می‌شود و در آن ایده‌پردازان با طرح ایده‌های نوآورانه، ایده خود را از لحاظ عامه‌ پسند بودن برای حضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار می‌سنجند. 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.