خاش؛

اجرای طرح ضیافت افطاری محرومان در خاش

طرح ضیافت افطاری محرومان در خاش اجراشد.

اجرای طرح ضیافت افطاری محرومان در خاشبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دهیار اسماعیل آباد بخش مرکزی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: اجرای طرح افطاری به نیازمندان در اسماعیل آباد بزرگ در نخستین روز ماه مبارک رمضان کلید خورده است.
 
عبدالباسط ریگی بیان کرد: از رمضان گذشته به همت برخی جوانان روستای اسماعیل آباد و برنامه ریزی شورای اسلامی و دهیاری و حمایت امام جمعه این روستا ابتکاری جالب در زمینه تحقق مشارکت و تعاون و کمک به نیازمندان با جمع آوری غذاهای گرم از سطح روستا و نیز پخت غذا بصورت متمرکز و سپس توزیع آن به عنوان "افطاری" بین خانوارهای نیازمند شکل گرفت که مورد استقبال مردم واقع شد.
 
وی افزود: روزانه قریب به یکصد ظرف غذا و افطاری توسط اهالی نیکوکار روستا تحویل افراد نیازمند می شود.
 
وی تصریح کزد: امسال نیز این طرح با برنامه ریزی بهتر و با همکاری حوزه علمیه روستا از نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و ان شاء الله تا پایان ماه ادامه خواهد داشت.
 
به گفته وی این ابتکار که سال گذشته، مورد توجه و تحسین مردم و مسئولین قرار گرفت و بازتاب گسترده ای در رسانه های منطقه داشت، رفته رفته در بین اقشار و اماکن مختلف نهادینه می شود و انتظار می رود به عنوان الگوی تعاون و همکاری و کمک به اقشار نیازمند بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار