شیراز؛

حضور مربی و بازیکن گلبال فارس در تیم ملی

یک مربی و یک بازیکن از فارس به اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان کشور دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان یک مربی و یک بازیکن از استان فارس به اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان کشور دعوت شدند.

 
بر این اساس، اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینایان و کم بینایان کشور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه 2017 تایلند در تهران برگزار می شود و از استان فارس محبوبه عباسی به عنوان مربی و مریم آهوان به عنوان بازیکن در این اردو حضور دارند.
 
گفتنی این این اردو از روز 7 خرداد ماه آغاز می شود و تا روز 13 خرداد ادامه خواهد داشت که در آن 15 ورزشکار و 4 مربی حضور دارند.
 
محبوبه عباسی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش و هم اکنون کارمند اداره کل ورزش و جوانان فارس است و سابقه 15 سال مربیگری تیم ملی گلبال، حضور در اردوهای متعدد تیم ملی گلبال، قهرمان رشته هندبال و مربیگری در تیم های سوپر لیگ هندبال کشور، دارای کارت مربیگری بین المللی هندبال را در کارنامه خود دارد.
 
مریم آهوان نیز 11 سال سابقه فعالیت در رشته گلبال را در کارنامه خود دارد و دارنده مقام سوم نوجوانان آسیا در سال 2013 مالزی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.