اهواز؛

معرفی برترین های اسکواش خوزستان

رییس هیات اسکواش خوزستان از برگزاری مسابقات اسکواش و شناخت برترین‌های این رشته ورزشی رده ‌سنی 9 تا 11 استان خبر داد.

معرفی برترین های اسکواش خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ آرش احمدی‌میرقائد، ‌ رییس هیات اسکواش خوزستان گفت: ‌این رقابت‌ها روز جمعه (پنجم خردادماه) در سالن اسکواش مجموعه ورزشی تختی اهواز به انجام رسید.

وی تصریح کرد:‌ قصد داشتیم این رقابت‌ها را در هر دو بخش دختران و پسران برگزار کنیم ولی باتوجه به این‌که فصل امتحانات است، تنها یک شرکت‌کننده در بخش دختران داشتیم و به همین دلیل مسابقات این بخش برگزار نشد. رقابت بخش پسران نیز با شرکت 10 نفر به انجام رسید.

میرقائد اظهار داشت: ‌در پایان مسابقات بخش پسران، پارسا موسوی به قهرمانی رسید، ‌محمد رضازاده عنوان دوم را به دست آورد و آراد گرمسیری و کسری ظهرابی به صورت مشترک سوم شدند. تمام نفرات برتر از شهرستان اهواز بودند.

رییس هیات اسکواش خوزستان افزود: قرار است نفرات برتر بخش پسران به مسابقات کشوری که هفتم تا نهم تیرماه در قم برگزار می‌شود، اعزام شوند؛ همچنین مسابقات بخش دختران، در همین تاریخ و به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود که تاکنون حضور پگاه عزیزی‌مقدم در این مسابقات قطعی شده است و نفر دوم، طی هفته‌های آینده معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.