جایگزین مسلمان در ترکیب پرسپولیس مشخص شد

محسن مسلمان در صورت تشدید مصدومیتش، برابر لخویا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار نمی گیرد.

جایگزین مسلمان در ترکیب پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت در حالی باید به مصاف لخویای قطر بروند که محسن مسلمان در تمرین روز گذشته از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد.

مصدومیت محسن مسلمان هافبک بازیساز پرسپولیس جدی نیست و وی می تواند برابر لخویای قطر بازی کند اما اگر وی به بهبودی کامل نرسد امکان تغییرات در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی برگشت وجود دارد. 

برانکو کمتر به ترکیب اصلی خود دست می زند اما در صورت تشدید مصدومیت مسلمان این امکان وجود دارد که سرمربی پرسپولیس ریسک کرده و بازیکنی را جایگزین مسلمان کند. 

با توجه به اینکه سروش رفیعی به عنوان هافبک بازیساز عمل می کند و محسن مسلمان هم در جناح چپ حضور دارد. بنابراین در صورت نیمکت نشینی مسلمان، وحید امیری از خط حمله به پست اصلی خود یعنی جناح چپ برمی گردد و علی علیپور به عنوان زوج مهدی طارمی به میدان می رود. 

علیرضا حقیقت پزشک تیم پرسپولیس گفت: مسلمان روز گذشته از ناحیه مچ دست آسیب دیده است اما بعد از بررسی مشخص شد که وی مشکلی برای بازی با لخویای قطر ندارد. 

وی درباره وضعیت مصدومیت امیری بیان کرد: امیری دچار مصدومیت جزیی شده است و وی بعد از بهبودی در تمرینات گروهی شرکت می کند و مشکلی برای همراهی تیم برابر لخویای قطر ندارد. 

پزشک پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: همه بازیکنان به جز امیری و مسلمان سالم هستند و مشکلی برای بازی با لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا ندارند. 

به هر حال باید دید برانکو در بازی حساس برابر لخویای قطر از مسلمان استفاده می کند یا نه!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار