ساری،

پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

فرمانده انتظامی مازندران در پیامی حلول ماه رمضان و ماه بندگی خدا را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی با تبریک حلول ماه رمضان و ماه بندگی خدا، گفت: ماه رمضان ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان خواهد بود.

در متن این پیام آمده است:

ماه مبارک رمضان، ماه خدا با برکت و رحمت و بخشش گناهان، ماه معنویت، صفای نفس، مناجات و فرصت مغتنم برای خودیابی، خود شناسی، خودسازی و تجلی آیه شریفه "کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون" است.

ماهی است که در آن به مهمانی خدا دعوت شده ایم و خداوند متعال در این ماه بندگانش را از کسانی قرار داده که شایسته کرامتند .

شایسته است با نیت هایی راست و دل هایی پاک از خداوند بخواهیم ما را موفق به روزه آن و خواندن کتابش کند..

با تبریک حلول ماه مهمانی خدا به همه هم استانی های عزیز مازندرانی، برای تحقق این فضای پر از معنویت و حفظ حرمت این ماه گرانقدر و شب های قدر و تکریم شعائر اسلامی همانند روزهای گذشته نیازمند همکاری ها و اهتمام بیش از پیش همه مردم عزیز این استان هستیم و از همگان انتظار داریم :

برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش های اخلاقی، هنجارهای دینی و به ویژه عفاف و حجاب در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

براساس احکام نورانی لازم است اسلام، مسافران و بیماران از روزه داری معاف می باشند، لیکن تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.

متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمت کنند. سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا هنگام افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند.

این فرماندهی با اجرای طرح های ویزه انتظامی و ترافیکی در این ایام نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، به ویژه در زمان افطار و شب های قدر اقدام خواهد کرد .

شایسته است با عنایت به فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت ماه مبارک رمضان، همه مومنان و باورمندان به رحمت واسعه الهی در این ماه عزیز در راستای خیرخواهی ، تشویق به عمل صالح و از جمله نیکوترین آنها "عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر" بیش از پیش گام بردارند، زیرا که برابر وعده خداوند متعال،ماه رمضان ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان خواهد بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.