شهرکرد؛

جزء خوانی قرآن کریم در بهار قرآن

در طول ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن، مراسم جزء خوانی قرآن کریم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ امسال همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و بهار قرآن، مراسم جزء خوانی قرآن کریم با قرائت روزانه یک جزء در استان برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم جزء خوانی قرآن کریم توسط قاریان برجسته استانی و برای سومین سال متوالی، از ساعت ۱۸ هر روز ماه رمضان و جلسه تفسیر قرآن کریم نیز به مدت ۳۰ دقیقه بعد از اتمام جزء خوانی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

برنامه جزء خوانی قرآن کریم در سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری نیز با نظارت کارشناسان قرآنی، از ساعت ۱۴ هر روز در مصلای نماز جمعه شهر بروجن، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر اردل و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر سامان و از ساعت ۱۸ در مصلای نماز جمعه شهرهای فارسان و لردگان، مسجد جامع شهر چلگرد، مسجد جامع شهر بن و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر دستنا در شهرستان کیار برپا خواهد شد.

همچنین جلسه تفسیر با محوریت سوره مبارکه مؤمنون نیز همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح و به منظور گسترش معارف قرآنی، در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار می‌گردد.

برنامه جزء خوانی روزانه قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، به طور زنده از شبکه استانی سیمای جهان بین پخش می‌شود.

گفتنی است: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، مراسم جزء خوانی در طول ماه نزول قرآن و با حضور پرشور روزه داران، در اکثر مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار