زنجان؛

كشف كالای قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان از كشف انواع كالای قاچاق به ارزش تقريبی يك ميليارد و 500 ميليون ريال توسط ماموران انتظامی شهرستان ايجرود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود، هنگام کنترل خودروهای عبوری در داخل شهر حلب به سه دستگاه خودرو، مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی دقیق متوقف کردند.
وی افزود: دربازرسی از این خودرو‌ها تعداد چهار هزارو ۳۳۸ ثوب انواع البسه، دو هزارو ۸۸۰ جفت کفش، ۸۰ بطری چهار لیتری نرم کننده لباس، ۱۰۹ هزارو ۵۰۰ عدد قرص ماشین ظرفشویی و ۱۰۵ عدد انواع لوازم بهداشتی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری و معرفی رانندگان این خودرو‌ها به مرجع قضائی، گفت: برابر بررسی انجام شده، ارزش تقریبی محموله‌های کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سردار آزادی با بیان اینکه موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد تصریح کرد: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز نیازمند یک عزم ملی است و همه باید احساس مسئولیت کرده و با جدیت پای کار باشند.
فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.