زنجان؛

کسب 60عنوان برتر کشوری توسط مدارس استان زنجان

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان از کسب 60عنوان برتر کشوری توسط مدارس استان زنجان در پورتال همگام مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صالح نجفی رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با اعلام این خبر افزود: پورتال مدارس توسط سایت همگام وزارت آموزش و پرورش بصورت هفتگی رصد می شود و بر اساس فعالیت و اطلاع رسانی صحیح در سایت مدرسه، بروز رسانی به موقع و استفاده از محتوای کمک آموزشی به مدارس امتیاز تعلق می گیرد.

براین اساس سایت همگام در تازه ترین گزارش هفتگی خود 605 پورتال برتر مدارس کشور را معرفی نموده و خوشبختانه 60 مدرسه استان زنجان با کسب امتیاز کامل (630) در بین سایت های مدارس سراسر کشور جزو پورتال برتر معرفی شدند و با این احتساب استان زنجان توانست رتبه دوم کشور را پس از استان کرمانشاه به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: بنابر اعلام رتبه بندی پورتال همگام مدارس در حال حاضر شهرستان ابهر با 38 مدرسه در بین 60 رتبه برتر استان زنجان، یکی از مناطق فعال در بروز رسانی پورتال همگام می باشد.

نجفی تصریح کرد : در استان زنجان بیش ازیک هزار و 372 آموزشگاه دارای پورتال اطلاع رسانی می باشند و مدارس می توانند اخبار، رویدادها، فعالیت های آموزشی و پرورشی خود را در این سامانه درج کنند و اولیا و مربیان و همچنین دانش آموزان می توانند به صورت آنلاین از برنامه های مدرسه آگاهی کامل داشته باشند.

وی در ادامه گفت: از آن جایی که یکی از اهداف وزارت آموزش و پرورش کاستن از مراجعات حضوری به مدارس و آموزش مجازی از طریق اینترنت است، برای هر مدرسه سایتی ایجاد شده که بسیاری از امور مربوط به دبیران و دانش آموزان از جمله مشاهده کارنامه دانش آموزان، تولید و ارسال محتواهای آموزشی، ثبت حضور و غیاب، برگزاری آزمون های الکترونیکی و… با مراجعه به سایت مدرسه به سهولت در دسترس می باشد وی در پایان خاطرنشان شد: این سایت نقش موثری در امر توسعه علمی مدارس کشور دارد.

یادآور می شود اسامی مدارس مذکور از طریق پورتال اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات و اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان قابل دریافت و مشاهده می باشد

 

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.