کیومرث هاشمی: انتخابات کمیسون ورزشکاران برگزار می شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: انتخابات کمیسیون ورزشکاران تا کمتر از سه ماه دیگر برگزار می شود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از کمیته ملی المپیک ،کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بعد از اتمام شصت و ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات این نشست اظهار داشت: 

بحث های مختلفی در این نشست مطرح شد که مهمترین موضوع بحث برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بعنوان یکی از حساسترین و فعالترین کمیسیوهای این کمیته و حتی کمیته بین المللی المپیک (IOC) بود.

خوشبختانه پس از چند بار بررسی و اصلاح و ارسال، اساسنامه تنظیم شده کمیسیون ورزشکاران مورد تایید کمیته بین المللی المپیک IOC قرار گرفت و حال طبق آن می بایست تا حداکثر سه ماه آینده انتخابات این کمیسیون را بر اساس مفاد این اساسنامه برگزار کنیم.

در اولین فرصت دبیرخانه انتخابات کمیسیون را تشکیل داده و شرایط و ضوابط برگزاری انتخابات و همچنین کاندیداتوری ورزشمکاران را به فدراسیونها و ورزشکاران واجد شرایط رسما اعلام می کنیم.

اعضای این کمیسیون که طی انتخاباتی کاملا آزاد و توسط خود ورزشکاران انتخاب خواهند شد بمدت چهار سال در این کمیسیون فعالیت داشته و به بررسی مطالبات و درخواستهای ورزشکاران می پردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار