کرمان؛

بیش‌ترین آتش‌سوزی‌های کرمان مربوط به منازل مسکونی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت : در اردیبهشت امسال تعداد 37 مورد منازل مسکونی گزارش شده است.

بیش‌ترین آتش‌سوزی‌های کرمان مربوط به منازل مسکونیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی عسکری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان از وقوع 421 مورد عملیات امداد و نجات در اردیبهشت ماه سال جاری در شهر کرمان خبر داد. 

وی افزود: در اردیبهشت ماه جاری در مجموع 134 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد 36 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، 16 مورد وسایل نقلیه، 37 مورد منازل مسکونی،32 مورد جنگل و درختان، 12 مورد مراکز تجاری و یک مورد مربوط به مراکز دولتی بوده است.

وی هم‌چنین به 287 مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره  و خاطر نشان کر د: از این تعداد 41 مورد مربوط به زنده‌گیری حیوانات خطرناک و آزاردهنده، 144 مورد زنده‌گیری مارهای سمی و غیرسمی، 34 مورد چیدن حلقه و قفل، 27 مورد امداد آسانسور، 170 مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها 103 نفر نجات یافتند، 28 نفر مجروح شدند و 5 نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

عسکری افزود: در این مدت تعداد 700 نفر از شهروندان و دانش‌آموزان، آموزش‌های آتش‌نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند. 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار