اهواز؛

در دستور کار قرار گرفتن بهسازی گلزار شهدای شادگان

معاون فرماندار شادگان از در دستور کار قرار گرفتن بهسازی گلزار شهدای این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛نعمت الله آلبوغبیش  ،معاون فرماندار شادگان گفت: به دنبال بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از مزار شهدای این شهرستان، گلزار شهدای شادگان در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به اتفاق امام جمعه و تعدادی از مسئولین شهرستان ضمن دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جانبازان از گلزار شهدای شهرستان شادگان بازدید و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذاشتند.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: در این بازدید وضعیت فیزیکی گلزار شهدای شهرستان شادگان و معابر مزار مورد بررسی و بهسازی گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفت.

آلبوغبیش در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لزوم انتقال وقایع مهم و سرنوشت ساز سوم خرداد سالروز فتح و آزاد سازی خرمشهر تاکید کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت فیزیکی گلزار شهدا و بهسازی مزار شهدای گرانقدر و معزز و دیدار با خانواده های آنان و جانبازان و آزادگان که جسم و جان و مال خود را در راه حفظ اسلام و مرز و بوم وطن اسلامی نثار کردند بر همه ما لازم و ضروری است و انتقال این ارزشهای مهم و سرنوشت ساز به نسلهای آینده ضرورتی انکار ناپذیر است.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.