مشهد؛

کشف محموله ۴۳۴ کیلویی تریاک در مشهد

ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی ۴۳۴ کیلو تریاک در مشهد کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: تیمی از ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد داشت یک محموله سنگین مواد افیونی را به وسیله دو خودروی سواری وارد مشهد کند شناسایی و زیر نظر گرفتند.

وی افزود: تحقیقات این پرونده ادامه داشت که ماموران برای توقیف خودروهای مورد نظر وارد عمل شده و به رانندگان آن دستور ایست دادند، اما متهمان بدون توجه به اخطار ماموران به راه خد ادامه دادند که سرانجام ماموران با شلیک چند تیر هوایی و به سمت خودروهای متواری سه سوداگر مرگ را در محدوده سه راه فردوسی نزدیک مشهد زمینگیر کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در این عملیات ضربتی دو دستگاه خودروی سواری پارس و سمند توقیف و مقدار ۴۳۴ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این دو خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

خدابخشی افزود: سه متهم که از افراد غیر بومی مشهد هستند دارای سوابق کیفری نیز بوده که تحقیقات قضایی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی دیگر همدستانشان ادامه دارد.


جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد همچنین از کشف ۱۳۵۰ قوطی مشروبات الکلی در مشهد خبر دادو گفت:ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی محل دپوی محموله مشروبات الکلی در منطقه سلیمانیه مشهد را شناسایی و با اخذ مجوز ورود به منزل وارد عمل شدند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: ماموران با رعایت شئو نات اسلامی وارد این خانه مسکونی شده د. در بازرسی آن تعداد ۱۳۵۰ قوطی انواع مشروبات الکلی خارجی را کشف و ضبط کردند.

خدابخشی تصریح کرد: در این عملیات دو متهم که دارای سوابق کیفری هستند دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ توقیف شد.

وی همچنین از کشف ۶۰ عدد شوکر و افشانه از فردی سابقه دار خبر داد گفت:نیروهای بسیج ناحیه حر با کسب اطلاعاتی از سوی منابع خبری خود یکی از عمده فروشان شکر و افشانه رت در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد شناسایی کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد افزود: ضابطین قضایی پس از یک ماه کار اطلاعاتی و تحت نظر داشتن متهم سرانجام مخفیگاهش را شناسایی و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

خدابخشی تصریح کرد: ماموران در این عملیات ضربتی متهم را به همراه دیگر همدستش دستگیر و تعداد ۱۳ عدد شوکر، ۴۷ عدد اسپری و مقادیری موا مخدر را از مخفیگاه آنان کشف کردند.

انتهای پیام//م. ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار