کرمان؛

آثاری از عکاسان جنوب برای رمضان

نمایشگاه «عکس، نماز و بصیرت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان منوجان برگزار شده است.

آثاری از عکاسان جنوب برای رمضانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ غلامحسین محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد منوجان گفت:  نمایشگاه «عکس، نماز و بصیرت»  به مناسبت ماه مبارک رمضان به مدت سه روز در این شهر دایر شده است.


وی افزود: آثار ارائه شده در این نمایشگاه از هنرمندان سراسر کشور گردآوری شده که بیشتر عکس‌های آن با موضوع نماز، بصیرت قرآن کریم، داعش و غزه است.

محمودی نمایشگاه «عکس، نماز و بصیرت» را از جمله برنامه‌های ارزشمند فرهنگی ذکر و تصریح کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی، قرآن و نماز از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان ادامه داد: تلاش می‌شود، این فرهنگ با زبان هنر به عنوان یکی از بهترین ابزارها در راستای انتشار معانی و مفاهیم دینی و ارزشی به جامعه و به ویژه نسل جوان انتقال داده شود.

محمودی با بیان اینکه این نمایشگاه سه بخش عکس، کاریکاتور و پوستر نیز دارد، عنوان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب تقویت و افزایش آگاهی مردم به ویژه نسل جوان، ترویج فرهنگ نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 نمایشگاه «عکس، نماز و بصیرت» در شهرستان منوجان با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شده است.

شهرستان منوجان درفاصله ۴۵۰کیومتری از مرکز استان کرمان از غرب به استان هرمزگان و در جنوب به استان سیستان و بلوچستان متصل می باشد .

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار