کرمانشاه؛

هرسازمان میزبان یک سفره مهمانی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام(ره) استان کرمانشاه گفت: طرح "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی" ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا نصوری گفت: در رمضان امسال مقرر شده طرح "هر سازمان میزبان یک سفره مهربانی " در استان اجرا شود.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام(ره) استان افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال طرح " هر شب یک مسجد" در استان جهت تعامل با هیات امنای مساجد و بهره گیری از ظرفیت مساجد جهت اطعام و افطار، حامی یابی و ... اجرا می شود.

وی با بیان اینکه طرح هایی همچون مفتاح الجنه، اکرام ایتام و فرزندان محسنین، همیان مولا و آزادسازی زندانیان از دیگر طرح های مشارکتی کمیته امداد است که به صورت پررنگ در ماه رمضان اجرا می شود، اظهارکرد: نیکوکاران در طرح مفتاح الجنه به همراه اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان با این خانوارهای نیازمند در محل سکونتشان دیدار می کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز حامیان با حداقل کمک ماهیانه ۳۰۰ هزار ریال از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین که عموما دارای سرپرست صعب العلاج و یا ازکارافتاده هستند حمایت می کنند، تصریح کرد: همچنین در رمضان امسال طرح هر کارمند یک حامی یتیم نیز در استان کرمانشاه طی رایزنی با کارمندان ادارات استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در رمضان امسال خیران با اعطای کمک های خود این نهاد را همچون گذشته جهت دستگیری از نیازمندان واقعی یاری کنند، یادآورشد: خیران و نیکوکاران در رمضان سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال کمک مردمی در قالب اطعام و افطار، مفتاح الجنه، همیان مولا و زکات فطره به نیازمندان اهدا کردند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.