درخواست سنا از تیم انتخاباتی دونالد ترامپ برای ارائه اسناد در خصوص ارتباط با روسیه

کمیته اطلاعاتی سنا برای بررسی اتهام دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، ارائه اسناد ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور این کشور را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، کمیته اطلاعاتی سنا، که در حال حاضر مسئله دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را بررسی می کند، از تیم انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، درخواست کرده است که همه اسناد خود در خصوص ارتباط با روسیه از جمله ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی ضبط شده را از زمان آغاز به کار ستاد انتخاباتی در ژوئن 2015 تاکنون به این نهاد ارائه دهد.

این درخواست هفته گذشته به صورت یک نامه برای تیم دونالد ترامپ ارسال شد و همه کارکنان سابق ستاد انتخاباتی ترامپ را شامل می شود. 

دو فرد آگاه به این مسئله اعلام کردند انتظار می‌رود کمیته اطلاعات سنا در روزهای آینده با این افراد تماس بگیرد که اطمینان حاصل کند این افراد در جریان همه مسائل و نحوه گردآوری اسناد و مدارک قرار گرفته‌اند.

این نامه به امضای "ریچارد بر"، رئیس کمیته اطلاعاتی سنا و "مارک وارنر"، عضو دموکرات این کمیته رسیده است. تاکنون سخنگوهای این دو نفر هیچ اظهارنظری در این باره نکرده‌اند.

این نخستین باری است که کمیته اطلاعاتی سنا از کارکنان ستاد انتخاباتی ترامپ چنین درخواستی می‌کند. این تحقیقات از آنچه سازمان اف‌بی‌آی برای بررسی ارتباط روسیه با تیم دونالد ترامپ آغاز کرده است، مجزاست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار