فضای رقابت به رفاقت تبدیل شود

امام جمعه میاندوآب گفت: باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و همدل و همزبان بودن را فراموش نکرده و دست در دست هم داده و شهر و کشور خود را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرق سیاست الهی با شیطانی اظهار کرد: در سیاست شیطانی هدف وسیله را توجیه می کند ولی در سیاست الهی اینگونه نبوده و هدف وسیله را توجیه نمی کند.
وی افزود: امروز طرفداران سیاست شیطانی کسانی هستند که داعش و امثال آن را که وحشی ترین انسان ها هستند تقویت می کنند تا به هدف خود برسند و یا در هشت سال جنگ تحمیلی آمریکایی ها و اروپایی ها به صدام علیه ایران کمک کرده و با بمب های شیمیایی وی را تجهیز کردند.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به عقد قرارداد تسلیحاتی ترامپ با عربستان، گفت: این افراد می خواهند با کمک سیاست های شیطانی با مسلمانان مقابله کنند و مسلمانان را به خاک و خون بکشند.
حسن زاده تصریح کرد: طرفداران این سیاست شیطانی کسانی هستند که خود عامل بمباران شیمیایی در حلبچه بوده ولی خود داعیه دار حقوق بشر می شوند.
وی گفت: سیاست و رفتار حضرت علی(ع) در جنگ های صفین و خیبر و نوع حکومت داری امیرالمومنین(ع) نمونه ای از سیاست الهی هستند.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید تقوای سیاسی داشت، اظهار کرد: باید مراقب باشیم تا شیطان در ما نفوذ نکند و سیاست ما سیاست الهی و رحمانی باشد.
حسن زاده با بیان اینکه دشمنان به دنبال تفرقه انگیزی هستند، افزود: امروز در موقعیت جنگ احزاب هستیم و دشمنان و جبهه کفر به صورت یکپارچه و متحد در مقابل جبهه حق و اسلام صف آرایی کرده اند و لذا باید مراقب و هوشیار باشیم.
وی تصریح کرد: باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و همدل و همزبان بودن را فراموش نکرده و دست در دست هم داده و شهر و کشور خود را به سمت پیشرفت و تعالی سوق دهیم.
امام جمعه میاندوآب هم چنین با تاکید بر قانونمداری در جامعه، اظهار کرد: عمل به قانون از هرج و مرج در جامعه جلوگیری می کند و همه باید مطیع قانون بوده و تابع باشند که این موضوع همان تقوای سیاسی است.
حسن زاده با تبریک به رئیس جمهور منتخب و هم چنین اعضای منتخب شورای شهر، گفت: به شوراهای دور چهارم هم که زحمت کشیدند خسته نباشد و به منتخبان تبریک می گوییم و آنچه که مهم است این است که باید تقابل ها و رقابت های دوران انتخابات به رفاقت تبدیل شوند.
وی با تاکید بر رعایت انصاف در قضاوت ها، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی که پیروز واقعی انتخابات بودند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.