بسته اخبار حوادث؛

حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز کشور را در این بسته بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛از خبر دستگیری جاعل عنوان مأمور کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس تا آتش‌سوزی در هتل آپادانا خیابان طالقانی را در این بسته خبری بخوانید.
 
حریق در ساختمان مسکونی میدان بهاران مهار شد/نجات 7 نفر از میان شعله‌های آتش 
 
جلال ملکی سخنگوی سازمان  آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بااشاره به حادثه آتش سوزی در یک واحد مسکونی اظهار داشت:با اعلام آتش سوزی در یک واحد مسکونی در ساعت23:48شب گذشته به سامانه 2،125 ایستگاه آتش نشانی همراه با خودروی تنفسی و تشک نجات به میدان بهاران خیابان سجاد جنوبی اعزام شدند.

ملکی گفت: یک دستگاه خودروی پراید و 3موتور سیکلت در پارکینگ یک ساختمان 4طبقه مسکونی 8واحدی دچار حریق شده بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش به دو انباری مجاور هم سرایت کرده بود.و دود بسیارغلیظی به طبقات بالا و حتی به ساختمان مجاور هم نفوذ کرده بود.

سخنگوی آتش نشانی گفت:افراد محبوس شده در  طبقات توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافتند.

وی اظهار کرد:نیروهای آتش نشانی  7نفر شامل 2زن ،3مرد و 2کودک را نجات دادند.

ملکی با بیان اینکه حریق به طور کامل مهار شد،گفت:عملیات در ساعت00:09 بامداد به پایان رسید و کارشناسان حال پیگیری علت حادثه هستند.
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم 
 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ محمدقربان منصوری رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس،گفت:در چند روز گذشته تعدادی از شهروندان به کلانتری، مراجعه و اعلام داشتند که یکی از مأموران این کلانتری با گرفتن رشوه قول مساعد داده که مشکل ما را حل کند. اما از تاریخ دریافت مبلغ و مدارک، گوشی خود را خاموش کرده و مدارک و مستندات ما در دست او باقی مانده است.

وی افزود: شکات که همگی مشخصات یک نفر را بیان می‌کردند، ظن مأموران را برانگیخت که امکان فعالیت یک مأمور قلابی در محدوده کلانتری وجود دارد.

رئیس کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس ادامه داد:برای پیشگیری از وقوع اتفاقات مشابه، تیمی از عوامل کلانتری، شناسایی متهم و مخفیگاهش را در دستور کار قرار دادند. چهره مظنون در تحقیقات میدانی شناسایی و نشانی مخفیگاهش به دست آمد.

این مقام قضایی تصریح کرد: متهم که سوژه‌های خود را پس از زاغ زنی انتخاب می‌کرد، پس از سوژه یابی، خود را مأمور کلانتری معرفی و با گرفتن یک سری مدارک و مبلغی پول از محل متواری می‌ شد.

سرهنگ منصوری گفت: عوامل کلانتری توانستند متهم را در  یک عملیات پلیسی دستگیر و تحویل مقام قضایی بدهند.
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم 
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت
 
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بااشاره به حادثه آتش سوزی در یک ساختمان متروکه اظهار داشت: حادثه در ساعت 2:46 بامداد در یک منزل مسکونی در خیابان دماوند، خیابان سبلان جنوبی اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود:بااعلام این حادثه 2ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند .

ملکی گفت: نیرو های آتش نشانی به دلیل قفل بودن درب اصلی و ورودی ساختمان، از حیاط ملک مجاور وارد ساختمان شدند.

وی در ادامه افزود:ساختمان متروکه به محلی برای تجمع افراد کارتن خواب و معتاد و تجمع ضایعات تبدیل شده بود.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد:نیروهای آتش نشانی در زمان اطفای حریق با جسد سوخته دو مرد 30و40ساله مواجه شدند که این افراد را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی بابیان اینکه عملیات در 4:37 به پایان رسیدگفت :علت اصلی مرگ از سوی پزشکی قانونی مشخص می شود.
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم 

کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم
 
به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛"سرهنگ محمد بخشنده" ضمن اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ در محدوده تهران - قم و کشف 151 کيلوگرم حشيش گفت: در تحقيقات انجام شده از سوی مأموران پايگاه نهم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که دو تن از قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را از جنوب کشور خریداری و با یک کامیون به تهران انتقال دهند.

وی افزود:نتيجه تحقيقات در اختيار مقام قضایی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهمان و بازرسی از خودروی آن ها صادر و تيم های عملياتی اين يگان وارد عمليات شدند.

سرهنگ بخشنده ادامه داد: محورهای مواصلاتی تحت نظر قرار گرفت و پس از چند ساعت گشت زنی خودروی متهمان شناسایی و در محدوده بزرگراه تهران - قم متوقف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: در اين عمليات هر دو متهم بازداشت و در بازرسي از خودرو آن‌ها،151 کيلوگرم حشيش که به طرز ماهرانه اي در کانتينر کاميون جاسازی شده بود کشف  شد.

بخشنده در پايان گفت: هر دو متهم در بازجويی های انجام شده به جرايم خود اعتراف و پس از تکميل پرونده به دادسرا منتقل شدند. 
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم 
 
هتل آپادانا دچار حریق شد
 
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:کافی شاپ هتل آپادانا در ساعت 12 ظهر امروز دچار حریق شد و تلاش برای خاموش کردن شعله‌های آتش ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با بیان اینکه 4 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند،گفت: در این حادثه 4 مرد توسط آتش‌نشانان از محل آتش‌سوزی خارج، و یک خانم  60 ساله هم به اورژانس منتقل شد.
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم
آتش‌سوزی در جنگل‌های بدره/سومین آتش‌سوزی طی ۳ روز گذشته در ایلام 
 
به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز بخشی از جنگل‌های پایین دست کبیرکوه واقع در شهرستان  بدره دچار حریق شد که خوشبختانه وسعت آتش‌سوزی پایین بود.
 
این سومین آتش‌سوزی در استان ایلام طی سه روز گذشته است.
 
روزهای گذشته دو آتش‌سوزی در جنگل‌های کبیرکوه واقع در شهرستان‌های آبدانان و دره شهر اتفاق افتاد که ده‌ها هکتار از جنگل‌های این منطقه در آتش سوخت.
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم 
دستگیری زن موتورسوار سابقه دار با تیپ پسرانه در رودسر
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ رمضانعلی پور قاسم گفت: ماموران انتظامی پاسگاه رحیم آباد رودسر حین گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک مشکوک شده و این وسیله نقلیه را متوقف کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از پیاده شدن راکب متوجه شدند که وی خانمی با شکل و شمایل پسرانه است؛ افزود: با تطبیق شماره بدنه موتور مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده که یکسال پیش در بندرانزلی به سرقت رفته است.
 
وی با اعلام اینکه این زن ۲۱ ساله به جرم مواد مخدر و سرقت سابقه دار بوده؛ بیان داشت: در بازرسی از وسایل همراه این خانم نیز مقداری شیره تریاک کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از منزل مسکونی این زن نیز مقداری اموال مسروقه کشف شد؛ اظهار داشت: شوهر این زن که معتاد به مواد مخدر است نیز جهت تحقیقات بیشتر در منزل مسکونی دستگیر شد.
 
به گفته وی؛ تحقیقات پلیس جهت کشف سرقت‌های احتمالی از این زن و شوهر ادامه دارد.
 
حریق ساختمان متروکه 2 کشته بر جای گذاشت/ کشف 151 کيلو گرم حشيش در اتوبان تهران - قم 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: حوادث ، قتل ، تصادف ، سرقت ، دزدی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار