گیلان؛

یاس دشمنان از حضور پرشور مردم در انتخابات

حضور پرشور مردم در عرصه ی انتخابات عزت و اقتدار نظام اسلامی را تقویت و دشمنان این مرز و بوم را مایوس کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امام جمعه ی موقت رشت امروز در خطبه های نماز این شهر با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر گفت: نگاه دوست و دشمن به مردم بزرگ ایران بود تا ببینند در این دوره از انتخابات چگونه ظاهر می شوند و حضور حداکثری مردم در این عرصه ی سرنوشت ساز اقتدار ایران اسلامی را تقویت و بدخواهان نظام را ،مایوس کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی مشارکت بیش از 75 درصدی مردم ایران در انتخابات را دستاوردی بزرگ در راستای پیوند ملت و حاکمیت اسلامی توصیف کرد و افزود: این مشارکت در گیلان بیش از 82 درصد بود که مایه ی مباهات است.

امام جمعه ی موقت رشت در بخش دیگری از سخنان خویش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به مردم ولایتمدار گیلان تبریک گفت و بر ضرورت بهره گیری هرچه بیشتر از فیوضات معنوی این ماه تاکید نمود.

وی حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری در ملا عام را از تمامی کسانیکه عذر موجه شرعی دارند خواستار شد و گفت: احترام به ارزش های دینی و اعتقادی ملت، وظیفه ایی اخلاقی و قانونی ست.

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی در ادامه به پیامدهای سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان سعودی اشاره و تاکید کرد: پیوند با کشوری متحجر و مستبد از سوی امریکایی که خود را مهد دموکراسی می خواند، فریبی بزرگ و مسخره است چراکه امروز هیچ یک از آزادی های اجتماعی و سیاسی مردم عربستان از سوی آل سعود رعایت نمی شود.

خطیب موقت جمعه ی رشت پیوند عربی – اسراییلی – امریکایی را که در سفر اخیر ترامپ به عربستان بوجود آمده ، محکوم کرد و گفت: دنیای غرب چگونه می تواند جنایات وحشیانه ی آل سعود در یمن را توجیه و نقش این کشور در ایجاد ناامنی در خاور میانه را انکار نماید؟

حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی در بخش پایانی سخنان خویش از رییس جمهور خواست در روند تشکیل کابینه ی دولت دوازدهم از نیروهای جوان و پر انرژی بهره بگیرد تا در راستای عمل به وعده های مطروحه گام برداشته شود.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.