درمان تروریست‌های مجروح جبهه النصره در سرزمین‌های اشغالی

معاون نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد رژیم صهیونیستی تروریست‌های مجروح جبهه النصره را در سرزمین‌های اشغالی درمان می‌کند.

درمان تروریست‌های مجروح جبهه النصره در اسرائیلبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «منذر منذر»، معاون نماینده سوریه در سازمان ملل متحد، در نشست شب گذشته شورای امنیت در واکنش به سخنان نماینده اسرائیل که از درمان هزار و ششصد مجروح سوری در بیمارستان های اسرائیل خبر داد، گفت: کسانی که نماینده اسرائیل از درمان آنها سخن می‌گوید، تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های مسلح تروریست هستند. بارها به شورای امنیت اعلام کرده ایم که اشغالگران اسرائیلی این افراد را در بیمارستان های خود درمان می کنند. نقش اسرائیل در بحران سوریه آشکار است و هیچ ابهامی درباره آن وجود ندارد. اسرائیل حمایت تدارکاتی از تروریست ها در جنوب سوریه دارد که گزارش های نیروهای «اندو»  این مسئله را ثابت می کند.

منذر با اشاره به حمایت تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از تروریست ها در سوریه افزود: اسرائیل در حالی سلاح در اختیار تروریست ها قرار می دهد که مدعی اهمیت داشتن سلامت شهروندان سوری برای این رژیم و درمان مجروحان شان است.

وی خاطر نشان کرد: هر زمان که فشارهای نظامی بر تروریست ها تشدید می شود، اسرائیل با حملات هوایی و توپخانه ای به نیروهای سوری که با تروریسم مبارزه می کنند، به یاری تروریست ها می شتابد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار