فردای شاهین را از همین فردا بسازید

قاعده بازي همين است. دو روي سكه؛ بردن و باختن. اين اما همه بازي نيست، بازي را بايد جدي تر گرفت. فراتر از يك پلي آف شدن و نشدن و جدي تر از ماندن و رفتن،ايستادن يا صعود.

فردای شاهین را از همین فردا بسازیدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بازي شاهين بازي حكاكي در دل هاي هواداران است. يك مانايي ماندگار، پررنگ تر از اينكه در كدام ليگ توپش بچرخد. برجسته تر از فاصله ليگ دو تا ليگ يك. 
 
شاهين با يك پنالتي و چند دقيقه زمان نحس از رسيدن به ليگ يك بازماند. اين بازماندن قاعده بازي است. يك بازي بي ربط، بي ربط با دل شيفته آنهايي كه شاهين را گوشه دلهايشان قاب كرده اند. 
 
شاهين و شاهيني ها تلاش خودشان را كردند. خدا قوت. حالا بايد دوباره دست بر زانو نهاد و بلند شد و دوباره جنگيد. شاهين به اين جنگيدن ها عادت دارد. روزهايي جنگيد و به ليگ برتر رسيد. ايامي جنگيد و در ليگ برتر ماند.همه هم دقيقه نود. استخوانبندي اين كه حفظ شود و تقويت گردد براي روزهاي پيش رو همه چيز بر وفق مراد خواهد شد.
 
شوراي جديد شهر بايد جواب اعتماد جوانان را بدهد. شهرداري بازهم به ميدان بيايد و از همين فردا شاهين را براي فرداهاي شيرين تجهيز كنند. دير نكنيم كه زود دير مي شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.