عباسی در گفتگو با باشگاه خبرنگارارن جوان:

دست‌هایی در کارند تا روحیه انقلابی و ایثار را در مردم از بین ببرند

عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس گفت: دست‌هایی در کارند تا روحیه انقلابی و ایثار را در مردم ما کمرنگ کرده و از بین ببرند که ادامه این مسئله برای نسل‌های آینده خلأ ناگوار را به وجود می‌آورد.

اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: آنچه که برای ما مهم است حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه انقلابی در فرزندان این آب و خاک است و باید در محتوای کتاب‌های درسی، آرمان‌های امام خمینی و ارزش‌های انقلاب گنجانده شود.

عباسی بیان داشت: دست‌هایی در کارند تا روحیه انقلابی و ایثار را در مردم ما کمرنگ کرده و از بین ببرند که ادامه این مسئله برای نسل‌های آینده خلأ و شکافی ناگوار را به وجود می‌آورد و اگر غفلت کنیم این پدیده به زودی روی می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی می‌خواهند که کشور ما از نظر فرهنگ ایثار تضعیف شود که بتوانند به این وسیله به آمال و آرزوهای شیطانی خود دست یابند البته این رویایی است که تنها می‌توانند در خواب ببینند.

عباسی در پایان تصریح کرد: مبانی کتاب‌های درسی باید بر مبنای ارزش‌های اعتقادی کشور و گفتمان امام راحل و رهبری باشد و فاصله‌ای بین واقعیت‌ها و سندهای افتخار کشورمان به وجود نیاید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار