توسعه زیرساخت های ارتباطی منطقه آزاد اروند

زیرساخت های ارتباطی منطقه آزاد اروند توسعه می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توسعه زیرساخت های ارتباطی منطقه آزاد اروند به منظور پایلوت شدن بین شهرهای هوشمند را در دستور کار داریم.
 
اسماعیل زمانی امروز در آیین افتتاح فاز نخست طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه آزاد اروند با تقدیر از حضور مسئولان برای افتتاح زیرساخت های ارتباطی منطقه آزاد اروند برای شروع یک کار بزرگ افزود: توسعه زیرساخت های ارتباطی منطقه آزاد اروند به منظور پایلوت شدن بین شهرهای هوشمند را در دستور کار داریم.
 
وی افزود: زیرساخت های نرم و سخت را برای منطقه تعریف کردیم. برای توسعه اقتصادی ابتدا اولویت کار را به زیرساخت های فوق اختصاص دادیم که مشترکا با هم در حوزه ارتباطات تلاقی دارند.
 
زمانی بیان کرد: سازمان ملل متحد تا سال ۲۰۱۵ تعداد ۱۳ شاخص برای شهرهای هوشمند تعریف کرد که در سال بعد این شاخص ها را به ۱۷ مورد ارتقا دادند. چند مورد آن در حوزه زیرساخت های ارتباطی است که یکی از آنها حقوق شهروندی و آزادی های مدنی هست که جزو آیتم های اصلی شهرهای هوشمند هستند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدوارم با توسعه همه جانبه به ویژه رعایت حقوق شهروندی به یک جامعه متمدن و هوشمند در کشور تبدیل شویم.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.