این پیتزاست یا کلکسیون پنیر؟ +تصاویر

در یک رستوران آمریکایی پیتزایی تهیه شده که در پخت آن صد‌ها نوع پنیر مورد استفاده قرار گرفته است.

این پیتزاست یا کلکسیونی از پنیرهای مختلف؟ به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،اگر شما از طرفداران پر و پا قرص پیتزا با پنیر های خوشمزه  هستید، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران آمریکایی اسکاتی در پورتلند بزنید که در آن پیتزای عجیبی تهیه شده که برای پختن آن از 110 نوع پنیر مختلف استفاده شده است.

به احتمال قریب به یقین هرگونه مخلفاتی که مورد علاقه شما در پیتزا باشد در این نمونه وجود خواهد داشت.اگر به خاطر داشته باشید در فیلم لاک پشتهای نینحا محصول سال 2014 پیتزایی بود که در ساخت آن 99 نوع پنیر مختلف به کار رفته بود و این رستوران نیز محصولات خود را با الهام از آن فیلم درست می کند.

اگر به طور دقیق بخواهیم محتویات این پتزا را بررسی و تجزیه کنیم باید بگوییم که 36 پنیر نرم،55 نوع پنیر زرد، 9 پنیر خشک و پارمسان در خود جای داده و خمیر آن نیز تهیه شده از پنیر موتزارلا است.به گفته کسی که مسئولیت درست کردن پیتزا را داشت، هدفشان رسیدن به نتیجه ای بود که هوش از سر انسان ببرد که فکر می کنند تقریبا به هدف خود رسیده اند اما چیزی که موجب تعجب شما خواهد شد این است که هر تکه این پیتزا در فستیوال مخصوص پیتزاها که در آمریکا برگزار شده بود فقط به ارزش 2 دلار به علاقمندان فروخته شد.

این پیتزاست یا کلکسیونی از پنیرهای مختلف؟

این پیتزاست یا کلکسیونی از پنیرهای مختلف؟

این پیتزاست یا کلکسیونی از پنیرهای مختلف؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۶
دستور پختش رو میدادید حال سفر ندارم هه
آخرین اخبار