اسدی: تیم ها در فوتبال نتیجه گرا هستند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه در فوتبال بیش تر از آنکه برنامه محور باشیم، نتیجه محور هستیم و مدیران هم به دلیل فرصت کوتاهی که دارند ناچارند برایی بازیکنان حباب قیمت ایجاد کنند.

علیرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری همایش فوتبال پایه اظهار داشت: در این همایش ها نقاط مثب و منفی فوتبال پایه بررسی می شود و سعی می کنیم با بررسی این نقاط، مسائل مثبت را پررنگ تر کنیم. با گذشت زمان می توانیم مشکلاتی که در فوتبال پایه وجود دارد را رفع کنیم.

وی افزود: مهم ترین هدف ما از برگزاری این مراسم افزایش مهارت های زندگی و اخلاق از راه فوتبال در جامعه، استعداد یابی، ،آموزش کلاسیک فوتبال، ایجاد امنیت در فوتبال پایه است.

اسدی درمورد ممنوعیت تیم های بدهکار از عقد قرارداد با بازیکنان کرد: باشگاه های بدهکار باید از ایجاد تعهد جدید مراقبت کنند . متاسفانه در فوتبال بیش تر از آنکه برنامه محور باشیم، نتیجه محور هستیم و مدیران هم به دلیل فرصت کوتاهی که دارند ناچارند برایی بازیکنان حباب قیمت ایجاد کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شکست سنگین جوانان ایران مقابل زامبیا و آیا کادرفنی قابلیت حضور روی نیمکت ایران را دارد یا خیر؟ بیان کرد: نقد به کادرفنی باید منصفانه باشد. پس از پیروزی جوانان مقابل کاستاریکا هیچ کارشناسی از  کادرفنی تشکر نکرد اما پس از یک باخت، هجمه های زیادی علیه پیروانی و کادرفنی به وجود آمد و امیدوارم انتقادات روی کارشناسی باشد.  برای مثال برزیل در خاک خود مقابل آلمان در نیمه نهایی 7 گل خورد اما آیا کادرفنی این تیم ضعیف بود که از آلمان باخت؟ امیدوارم انتقادات از روی کارشناسی صحیح باشد تا به فوتبال کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار