همزمان با روز مقاومت و پایداری؛

افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول

امروز 4 خردادماه، همزمان با روز مقاومت و پایداری- روز دزفول فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفول با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان افتتاح گردید.

افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول علاوه بر پژوهشکده و کتابخانه، دارای موزه ای مسقف و پارک موزه است که در طراحی آن فضای سبز، یادمان شهدای گمنام، سردرب، گونه های گیاهی نخل، زیتون و فضای موزه ای دفاع مقدس همچنین مکانی برای استقرار ادوات جنگی و ماکت شهر موشکی دزفول گنجانده شده است.

طراحی این مرکز از سال 89 آغاز شده و در سال های اخیر اجرای طراحی این مرکز به صورت مرحله ای پیش رفته است.

به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول بخش موزه مسقف مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول افتتاح شد.

در این آئین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس نیز که بیش از 4 هزار و 500 عنوان کتاب با موضوع جنگ و دفاع مقدس و دزفول در آن نگهداری می شود مورد بازدید قرار گرفت و نقشه نظامی یکی از عملیات رزمندگان علیه متجاوزان بعثی در دوران جنگ هشت ساله تشریح شد.

اجرای بیش از 100 برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و همایش در تهران، مشهد، قم، اهواز و دزفول به مناسبت چهارم خرداد روز دزفول آغاز شده است.

در آیین افتتاح پارک موزه دفاع مقدس دزفول علاوه بر استاندار خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولان ارشد نظامی و کشوری حضور داشتند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.